pondělí 27. května 2013

Started !!!

Tak a je to tady!
Konečně!

Absolutně nevím co bych měla napsat, kdo mě zná, ví jaká jsem, ale nechci psát o sobě, spíš o tom proč je tu takhle stránka. Je kvůli fotkám, a to mojich. Neříkám že jsem nějak moc nadaná, ale baví mě to a focení miluju.



S blogem si budu muset ještě hooooodně pohrát aby nějak vypadal, předtím jsem byla zvyklá na jednoduchost blogu.cz ano tohle neni moje první dítko. Psala jsem již dřív, ale po úpravách se mi tam nějak přestalo líbit, ale psaní mě baví, jen neni čas.. bohužel...

Ale tak zpátky k fotografování, moje zlatíčko zrcadlovečku mam pouze rok a půl, vím krátká doba, ale proč to nezkusit? 

Můj sen? Být dobrá a aspoň trošičku známá, po slávě dá se říct ani netoužím, ale spíš jde o zpětnou vazbu, člověka hold potěší, když někdo ocení jeho práci. :)

Nechce se mi psát takové ty klasické věci jako kolik mi je a odkud jsem, příjde mi to nudnéééé a nevim no, občas i lidi zavřou blog hned po té co zjistí věk, ale tk pro uspokojení čtěnářů, vlastním občanský průkaz.. ;)
Článek o mě bude, jen pokud se budete zajímat :)

Já nevím, to by snad mohlo být vše ne? Na závěr fotka z dneška, opravila jsem si zlatíčko jelikož měl nějaký problém s pamětovkou, tak jsem kvůli tomu nefotila asi 5 dní, musela jsem to dnes dohnat :)



Jestli se nebojíš koukni se a třeba se ti zalíbí :) -> https://www.facebook.com/AnnemarieRadovaPhotography

Toť pro dnešek asi vše
AnnieXX

1 komentář:

  1. moc hezká fotka ;) a to jsem si prvně bez čtení článku myslela, že je to odněkud stažený nebo zkopírovaný :)

    OdpovědětVymazat