pátek 31. května 2013

Nikki

Ano, kloboučnice Nikki, dívka které sluší klouboučky ;)
požádala jsem jí o focení na velikonoce,
nakonec nám to dopadlo tak, že máme i fotku kde lehce začal padat sníh.. tak z toho je taková zvlášní fotka, leckdo by řekl, že očekáváme zimu, ale opak byl pravdou .. :)




černobílá se mi zdá hezčí, prostě má to svoje kouzlo :)
Celkově se mi více líbí černobílé fotky, nebo nějak barevně zkreslené, jako sépiově nebo tak. Možná to bude kvůli tomu, že barevnou fotku vám taky vyfotí leckdo, proto si ráda hraju s nastavením foťáku.









Občas se může stát, že v některé fotce neni podpis a v některé je, to je tím, že podpis dávám jen to těch fotek co jdou na moje stránky. Jinak bych v tom nehledala žádnou vědu.

Ještě 2 maličkosti na závěr, a to Nikkiino album (pokud by teda měl někdo zájem se podívat na víc fotek
-> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.502357559802096.1073741830.494985953872590&type=3

Á ještě mam dotaz, která z uvedených fotek se vám líbila nejvíce??
Toť pro dnešek vše :)
AnnieXX

1 komentář:

  1. Změnila jsem si u tebe tu adresu :) a nejhezčí fotka je ta třetí :)

    OdpovědětVymazat