pátek 7. června 2013

Some days are beautiful

Jak nadpis říká, ano některé dny jsou krásné. Můžou být dobré pro dva způsoby, počasím a nebo lidmi. Dá se říct, že mě se povedlo od obojího pro tentokrát.
Byla jsem venku s dlouholetým kamarádem, což bych řekla, že neni tak podstatné, jen vám řeknu, že umí úžasně masírovat a to bylo to co jsem potřebovala na svoje ztuhlé a bolavé záda. ;)
Myslím že důležitější je počasí, dneska svítilo sluníčko, za co jsem byla ráda, jelikož jsme se ve škole fotili, btw náš třídní měl na sobě kratasy a sandály s ponožkama.. -_- :D ale tak je to jeho věc.
Sluníčko mi prospělo, odneslo sebou všechny negativní věci. :) Což je občas docela i potřeba..




Áno vidíte správně, všechny fotky jsou stejné, prostě jsem taková, vždycky všechno musím vyfotit víckrát a na různé způsoby. Na sebe jsem taky nezapoměla, jen ty horní fotky jsem fotila před pár chvílemi, meine osoba už se nechala vyfotit ráno, jelikož se mi tak moc líbilo jak jsem si namalovala oči, ale než jsme se ve škole fotili stejně už to bylo fuč.. :D 




Černé tílko a k tomu světloulince zelené kalhoty (asi jako tyhle). To byla moje kombinace pro dnešek, samosebou doplněná o moje Batmanské conversky.
PS: ta poslední fotka, asi jsem se do sebe zamilovala ♥

AnnieXX

Žádné komentáře:

Okomentovat