středa 5. června 2013

Pan Mácha a Mácháč

včera a dneska jsem byla pryyyč, na severu, byla to vlastně literární exkurze po stopách Karla Hynka Máchy.

No, vyšlápli jsme si ten krásnej kopec na Bezděs pak byli přes noc na Mácháči a dneska jeho muzeum v Doskech a hurá domů.

Neříkám že to byl špatný výlet, bylo to fajn. I ve stolním fotbálku v turnaji jsem neskončila poslední, jenom 5 ze 6. :D Což je docela dobrá bilance, když jsme byla jedinná holka s dalšíma 11ti klukama.















Tohle je jenom zlomek fotek, nechci to tu zase zahltit.. :D
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.495012280536624.1073741827.494985953872590&type=1
Tady jich najdete ještě pár navíc.

Nejvíc se mi asi líbí ta pomalovaná zeď jak je barevně a ta odkvetlá pampeliška.
Jaký  je váš názor? Která je nejhezčí?

AnnieXX

2 komentáře:

  1. Nejvíc se mi líbí poslední fotka a ta pampeliška, ale i ostatní jsou hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě se asi nejvíc líběj ty schody! :))

    OdpovědětVymazat