neděle 9. června 2013

London Nylon

Včera jsem byla v Praze, jen tak náhodou. Máti potřebovala vyzvednout nějakej džbán co měla koupenej, ale museli jí ho v tom obchodě objednat. Její orientační smysl je na bodu 0.
Čekala jsem, že to nebude moc zábavnej výlet. Když jsme jeli z toho obchodu (btw XXXLutz, nesnášim to, kvůli tý reklamě) zajeli jsme nejdříve do Avonu do Ikei, kvůli svíčkám a tak, já si tam koupila rám na fotky, a zarámovala jsem si A3 fotku co jsem fotila (TUHLE). Další zastávka byla přes cestu v Metropoli, tam se máti koukla v reservedu, ale já si z něj odnesla tričko. -> TOTO 249kč. Líbí se mi na něm ten popisk, je prostě vtipnej.
Potom jsme šli ještě do Desigualu, kam máti chtěla jen se podívat, nakonec to dopadlo tak, že já jsem si z něj odnesla novou tašku. Moje co teď tahám do školy, je ve stavu, že se jí za chvíli urve ucho, by chudinka potřebovala zašít.

Taška se jmenuje London Nylon, když jsem na ní koukalahned na poprvé, tak mi přišla velká, ale jak jí mám teď doma, tak je akorát, sice je trošku větší než ta co jsem měla předtím, ale to nevadí, aspoň jí nebudu nosit tak narvanou.



sakra nějak se mi otočila fotka.. -_-







Ten popisek uvnitř je dokonalej, ale ani mi tolik nevadí že je jen uvnitř, takový překvápko prostě.
Jinak takto se jelo do Prahyyyy.. Ano je to to stejné oblečení co jsem měla v pátek na focení.. ;)




A nakonec když jsem byla v Metropoli jsem si nemohla nechat ujít příležitost, abych si dala Starbucks kafíčko. Když jsem byla v Anglii vyzkoušela jsem, že mi chutná Karamelový Machiato, tkže včera jsem si ho dala ledový. Jo venku bylo vedro snad 25 stupňů.



A jaký byl váš den?

AnnieXX

2 komentáře:

  1. Ahoj :) zaregistruj se prosíím zde. Můžeš si vydělat nějakou tu stovku a jestli nepotřebuješ, tak už jen kvůli tomu,že tím pomůžeš mně :) zabere to jen pár sekund, jen protě napíšeš email a potvrdíš v potvrzovacím emailu. http://www.seead.cz/registrace?ref=bb0a… Ale je to fakt super :) díííky moc!!

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je fakt dobré :D a kabelka je hezká :).Na fotkách ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat