neděle 2. června 2013

Kontrast a blesk

áno, zase jsem si hrála s mím foťáčkem, teda s nastavením barev. Pár z vás už ví, že mam radši černobílou fotku než barevnou. Obdivuju hlavně i ty, nevim jak to pořádně říct, možná že z ateliéru, prostě je to hodně kkontrastní, jen černá a bílá, žádná šedá. Snad jste to aspoň trochu pochopili.. :D No a jestli ne, tak se kouknětě jak jsem to myslela.. :)




Nejvíce se mi z nich líbí asi tak prostřední.. Nevim no, prostě jo ona. Dále pak už následovali i barevné fotky, se stejným nastavením a tak s bleskem, myslím že jsou taky dobré, maj takový tlumený barvy, což se i hodí do toho počasí co je pořád tak hrozně upršený..





Ty barevný jsem nafotila až po tom co jsem se vrátila z venku, kde se mi stala menší nehoda. Skřípla jsem si prst když jsem zavírala dveře od auta, jo bolí to jako čeeeeeert. No dneska už moc ne, ale včera, to jsem si myslela, že umřu na bolest, ani ta studená voda moc nepomáhala.. Dneska s tim moc nemůžu hejbat aby to pak nebolelo, ale zase se mi s tim k doktorovi nechce, mě pošle domu s tim, že to nic neni.. Tak to přežiju doma.. Známe totiž Karlovarskou nemocnici, minule jsem tam čekala  hodin na neurologa a ten mi pak řekl že mi nic neni at jdu domu, to bylo po tom, co mě kámoš na lyžáku přehodil přes zábradlí a já se praštila hlavou o spodní kovovou tyč.. Jinak pohodička.. ;D

AnnieXX

2 komentáře:

  1. Hezké fotky :), a ježiš chudáku, skřípnutý prst fakt bolí :/, ať se brzo zahojí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná!! :)) Tak ať ho máš brzy v pohodě ;))

    OdpovědětVymazat